کوپلینگ شبکه ای همچون کوپلینگ دیسکی و دنده ای ساخته می شود و دارای عملکرد منحصر به فردی است. طراحی این نوع کوپلینگ به نحوی است که می توان از مزایای آن برای گشتاورهای بالا استفاده نمود و بسیار کاربردی و مؤثر می باشد.  کوپلینگ Grid نیز در راستای اتصال دو شفت به کار برده می شود و بدین ترتیب می توان از مزایای آن در یک واحد گسترش سطحی و یا یک شبکه مارپیچ استفاده نمود. لازم به ذکر است که کوپلینگ های شبکه ای در سیستم های مکانیکی که کاربردهای انباشته شده دارند، می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد.

خرید کوپلینگ شبکه ای با کیفیت

گشتاورهای میان دو نقطۀ مرکزی شفت، به وسیلۀ مؤلفه کوپلینگ Grid منتقل می شود و سپس شبکه جذب کننده گیج کننده قادر به پراکنده نمودن برنامه های انباشته شده می باشد. در نتیجه شرایط برای محدود کردن سخت افزار فراهم می شود. از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس ، به سهولت قادر به استعلام کوپلینگ های گراید یا شبکه ای خواهید بود. در صورت لزوم به خرید کوپلینگ شبکه ای بایستی توجه ویژه به سایز و دیگر مشخصات فنی چنین قطعاتی داشته باشید.

کاربرد قطعات کوپلینگ شبکه ای را می توانید در پیکربندی ماشین آلات صنعتی مشاهده نمائید. از ویژگی های کوپلینگ می توان به برقراری نقطۀ اتصال میان شفت های دوار اشاره نمود، که امکان انتقال نیرو به گیربکس را فراهم می نماید تا به گشتاور تبدیل شود. در نتیجه عاملی مستقیم در عملکرد ماشین آلات در حال حرکت می باشد. زمانی که بتوان کوپلینگ شبکه ای مناسبی را تهیه نمود، قطعاً شرایط مناسبی برای بهبود عملکرد سیستم های مکانیکی بوجود می آید. در حال حاضر صنعت گران می توانند جهت تأمین کوپلینگ Grid، کوپلینگ روتکس و دیگر انواع کوپلینگ لاستیکی از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس اقدام نمایند چون از جمله مراکز معتبر در فروش قطعات کوپلینگ اورجینال در ایران به شمار می روند.

 

شرکت کیهان افزار زاگرس 

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()