فیلتر شنی یا صافی شی یکی از دستگاه هایی است که به منظور جداسازی مواد جامد و کدورت آب مورد استفاده قرار می گیرد. فیلتر شنی معمولا از جنس فلزی و فایبرگلاس ساخته می شود. فیلتر شنی دارای قیمت ارزان و طول عمر بالا می باشد. در تصفیه سازی آب صنایع از فیلتر شنی استفاده می شود و آب دارای ناخالصی با استفاده از فیلتر شنی ، به درصدی از خلوص می رسد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  

شرکت اطلس آب از عرضه کنندگان دستگاه و تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب از جمله فیلتر شنی می باشد. این مجموعه فروش فیلتر شنی را با بهترین قیمت ارائه می نماید و افراد برای خرید فیلتر شنی و سایر دستگاه های تصفیه آب می توانند به صورت اینترنتی از طریق سایت اطلس آب اقدام نمایند.

کاربرد فیلتر شنی

تصفیه آب به شکل های مختلفی انجام می گیرد و در بخش تصفیه سازی آب و فاضلاب از انواع دستگاه ها و تجهیزات استفاده می شود که یکی از مهم ترین آن ها فیلتر شنی است که در بخش پیش تصفیه اب مورد استفاده قرار می گیرد. در فیلتر شنی از سیلیس دانه بندی استفاده شده است و ذرات معلق با عبور از فیلتر و نازل پوشیده از دانه های شن ، جداسازی می شوند.

خرید فیلتر شنی با دوام

فیلتر شنی توسط فروشگاه ها در انواع مختلفی به فروش می رسد. با توجه به کاربرد فیلتر شنی و شرایط محیطی ، می توان نوع مناسبی از این دستگاه را خریداری کرد. فیلتر شنی ها از نظر جنس بدنه، نحوه کارکرد ، تعداد لایه های سیلیس ، نحوه نصب و... در انواع مختلفی هستند. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما در شرکت اطلس آب تماس بگیرید. این مجموعه فروش فیلتر شنی مانند فیلتر شنی FRP را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام می دهد.

    شرکت اطلس آب 

  آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

       ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 158
نمایش همه
علاقه مندی ها ()