کوپلینگ از جمله قطعات مهم و کاربردی در صنعت ساخت و ساز ماشین آلات به شمار می رود که در این مقاله به معرفی کوپلینگ N-EUPEX می پردازیم، که یکی از انواع کوپلینگ پلاستیکی به شمار می رود. قطعات کوپلینگ به منظور ایجاد اتصال میان دو شفت مورد استفاده قرار گرفته می شود و بدین ترتیب قابلیت انتقال نیرو را به موتور دارد. طراحی و ساخت کوپلینگ ان یوپکس در چهار تایپ متفاوت منجمله A,B,D,H صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، می توان برای ایجاد ارتباط میان شفت ها و انتقال گشتاور موتور اقدام به خرید کوپلینگ N-eupex نمایند. شرکت کیهان افزار زاگرس در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به فروش انواع کوپلینگ انعطاف پذیر منجمله کوپلینگ ان یوپکس، کوپلینگ امگا، کوپلینگ ام تی و ... گردند.

سفارش اینترنتی کوپلینگ ان یوپکس

با توجه به مطالب مذکور به سهولت می توانید انواع کوپلینگ لاستیکی را در سایزهای متفاوت خریداری نمائید و این چنین قادر به ساخت تجهیزات مکانیکی قدرتمند خواهید بود. کوپلینگ N-eupex دارای دو هاب از جنس فولاد است که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. این نوع کوپلینگ از قطعات انعطاف پذیر الاستومتری یا رابر تشکیل شده است. کوپلینگ ان یوپکس با وارد شدن نیروهای فشاری و خمشی مورد آزمایش قرار گرفته می شود و بدین ترتیب سختی رابرها، بر اساس محیط و شرایط کار تعیین می گردد.

با کوپلینگ N-eupex می توان برای اتصال شفت- هاب، نیرو از محرک به متحرک منتقل می شود. بدین ترتیب از هاب و رابر برای انجام این فعالیت کمک گرفته می شود. کوپلینگ ان یوپکس دارای 23 سایز است و قادر به تولید گشتاور معادل 19 الی 62 هزار نیوتن بر متر می باشد. این قطعه دارای قدرت فشرده سازی بسیار بالا می باشد. جهت خرید کوپلینگ ان یوپکس  می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

   شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()