در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع کوپلینگ و ویژگی های مهم آن آشنا سازیم. با توجه به کاربری مهمی که این قطعه در ساختار مکانیکی دارد، سطح کیفیت کوپلینگ در عملکرد آن تأثیرگذار خواهد بود. در لیست این محصول می توانید شاهد عرضۀ کوپلینگ MT در ابعاد متفاوت باشید. کوپلینگ ام تی همچون سایر قطعات کوپلینگ، وسیله ای برای اتصال دو شفت به یکدیگر می باشد که نقش بسزایی در عملکرد موتورها دارد. در واقع در طراحی موتورهای سانتریفیوژ، پمپ های سانتریفیوژ، پمپ های کلوز و امثال آن، می توان اقدام به خرید کوپلینگ MT نمود. شرکت کیهان افزار زاگرس در عرصۀ فروش قطعات کوپلینگ فعالیت می کنند و این چنین توانسته اند متناسب با نیاز صنایع مختلف، بهترین قطعه را تهیه نمائید.

خرید کوپلینگ ام تی برای موتور

کوپلینگ ام تی به دلیل ساختار فیزیکی که دارد، حرکت دورانی موتور را به قطعۀ شفت پمپ منتقل می کند و بدین ترتیب شرایطی را برای چرخش شفت و پروانه فراهم می آورد. پیش از اتصال کوپلینگ موتور شفت پمپ و موتور را بایستی از یکدیگر مجزا نمود. ضمن آنکه دارای کیفیت بالایی می باشد و نقش بسزایی در ساخت تجهیزات، دستگاه و ماشین آلات مکانیکی دارند.

از جمله دسته بندی های اصلی کوپلینگ می توان به کوپلینگ صلب و کوپلینگ انعطاف پذیر اشاره نمود. فروش کوپلینگ ام تی در دسته بندی کوپلینگ های لاستیکی یا همان انعطاف پذیر قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با تجهیزات مکانیکی مختلف می توانید از مزایای کوپلینگ ام تی بهره مند گردید. از ویژگی های شاخص این نوع کوپلینگ می توان به دوام بالا و تنوع ابعاد آن اشاره نمود. این چنین می توان متناسب با سیستم های مکانیکی انواع موتور و پمپ، از قابلیت کوپلینگ ام تی بهره گرفت. جهت سفارش کوپلینگ MT می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

    شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()