کمپرسور اسکرو به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه هایی است که می توانید در ماشین آلات مختلف آنها را ملاحظه نمائید. مکانیسم کمپرسور اسکرو  به نحوی است که در دسته بندی کمپرسورهای گازی قرار گرفته می شود. این دستگاه دارای عملکرد دورانی و جا به جایی مثبت می باشد. مقصود از حرکت جا به جایی مثبت، این است که مقدار مشخصی از هوا در محفظه فشرده سازی کمپرسور به دام افتاده و به طور مکانیکی حجم هوای فشرده کاهش پیدا می کند. پیش از آنکه هوا تخلیه شود، فشار هوا افزایش پیدا می کند.

عملکرد اصلی کمپرسور اسکرو

عمدتاً طراحی دستگاه کمپرسور اسکرو به نحوی است که در ساخت صنایع کوچک و متوسط بیشتر مشاهده می شود. فروشگاه مکانیکا به عنوان یکی از مراکز تأمین کنندۀ دستگاه های کمپرسور، توانسته اند موفق به فروش کمپرسور اسکرو در مدل و برندهای متفاوت گردند.

کمپرسور اسکرو متناسب با نوع عملکردی که دارد، در مدل های متفاوت ساخته و در دسترس تولید کنندگان قرار گرفته می شوند. این دستگاه از عملکرد بالایی برخوردار بوده و بشترین کاربرد کمپرسور اسکرو را می توانید در صنایع برودتی و گاز طبیعی مشاهده نمائید. این نوع کمپرسور دارای مزایای بسیاری است و طراحی آن به نحوی است که نتیجۀ مثبت به نفع محیط زیست دارد.

هنگام خرید درایر میکروپور و کمپرسور اسکرو بایستی به یک سری نکات مهم منجمله، مقدار زمانی که از دستگاه در طول روز استفاده می گردد، توجه نمود. علاوه بر آنکه مد نظر قرار دادن عملکرد کمپرسور، می تواند تأثیر مستقیم بر روی سیستم های مکانیکی داشته باشد. به دلیل تنوع برند و ظرفیت، قیمت کمپرسور اسکرو را می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا استعلام نمائید. سپس با آسودگی خاطر می توانید متناسب با سیستم های صنعتی و ماشین آلات الکترونیکی می توانید مناسب ترین نوع کمپرسور اسکرو را خریداری نمائید.

    فروشگاه مکانیکا 

آدرس فروشگاه مکانیکا کمپرسور: تهران، خیابان قزوین، روبه‌روی دخانیات، جنب مخابرات، پلاک ۵۳۴، مجتمع  تجاری و اداری امپراتور پایتخت، طبقه همکف اول، واحد ۱۵

شماره تماس:02155459320

همراه:09123366967    نوری

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()