در مقالۀ این هفته، تلاش داریم تا به معرفی انواع هواکش و کاربرد آنها بپردازیم و اینکه چه نکاتی در خرید فن حائز اهمیت می باشد. فروش فن از نظر جنس، میزان ولتاژ برق، برند، نوع کاربری و ابعاد آن در دسته بندی های متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از میان تنوع بالای فن تابلو برق، بهترین محصول را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. هم اکنون در سطح بازار شاهد فروش فن در مدل های متفاوت هستیم که میزان ظرفیت و نوع آن در انتخاب این محصول مهم می باشد. فن ها به عنوان هواکش، جهت تهویه هوای محیط مورد استفاده قرار گرفته می شوند. متناسب با محیط های مختلف، می توانید جهت تهویۀ هوا و خنک سازی محیط از طریق بنیس کمپانی اقدام به خرید فن تابلویی نمائید.

فروش فن تابلویی با بدنۀ مقاوم

علت استقبال از فروش فن، افزایش دما در محیط هایی است که قطعات الکتریکی و برقی متعددی استفاده می شوند. برای خرید فن و فیلتر به سایت بنیس فن مراجعه کنید.

با به کارگیری قطعات فن هواکش، می توان حرارتی که از قطعات الکترونیکی ساطع و منتشر می شوند را به بیرون از محفظۀ بسته منتقل نمود، سپس شرایط مناسبی برای خنک نگه داشتن سیستم فراهم می شود. همانطور که می دانید، نسبت به گذشته راحت تر می توانید متناسب با سیستم ها الکتریکی و دیجیتالی که طراحی می کنید، فن تابلویی با ولتاژ مناسب خریداری نمائید.

همواره شاهد فروش فن یا همان هواکش تابلویی، در بازار فروش تجهیزات هواکش می باشیم. تولید کنندگان بزرگ ایرانی و خارجی در این حوزه فعالیت می کنند و توانسته اند موفق به طراحی و فروش فن در ابعاد متفاوت، جنس با کیفیت و بازدهی بالا گشته اند. چندین سال است که مجموعۀ بنیس کمپانی توانسته است به عنوان نماینده فروش فن ebm، یک برند آلمانی در ایران گردند.

 بنیس کمپانی  

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()