در این مقاله به معرفی برخی از برندهای فن آلمانی می پردازیم چون این دسته از تجهیزات تهویه هوا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بدین ترتیب متناسب با سیستم های تهویۀ هواکش صنعتی می توانید اقدام به خرید فن آلمانی با کیفیت نمائید. نکات متعددی در خصوص انتخاب و خرید فن تهویه وجود دارد که افراد بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع مهم داشته باشند. زیلابگ، ای بی ام و ... برخی از انواع برندهای فن آلمانی محسوب می گردند که می توانید در مدل های متفاوت محصولات این برندهای معتبر را خریداری نمائید. جهت خرید فن های خارجی اورجینال می بایست به مراکز معتبر مراجعه نمائید که دارای سابقۀ طولانی در این حوزه می باشند.

خرید فن آلمانی ای بی ام

بنیس کمپانی یکی از نمایندگان مطرح و با سابقه در حوزه فروش فن آلمانی، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع فن EBMPAPST گردند. چنین شرکت هایی، با بهره گیری از دانش تیم متخصص، تلاش می کنند محصولات متنوعی را با کیفیت بالا تولید نمایند و در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند. چنین شرکت هایی توانسته اند چندین دهه همچنان به فعالیت حرفه ای خود در زمینۀ ساخت سیستم های تهویه مطبوع می پردازند. بدین ترتیب متناسب با سیستم های الکتریکی می توانید نسبت به خرید فن تابلو برق و فن آلمانی اقدام نمائید. تنوع محصولات فن آلمانی بسیار است و شامل دسته بندی اصلی منجمله فن های محوری و گریز از مرکز می باشند.

بدین ترتیب متناسب با سیستم های الکترونیکی و تأسیسات صنعتی می توانید از مزایای فن آلمانی بهره مند گردید. فن های محوری آلمانی در سایزهای متفاوت ساخته می شوند. هر کدام از آنها از نظر سرعت تهویه، قدرت، سایز و میزان مصرف برق با یکدیگر متفاوت می باشند و بدین ترتیب در محیط های متفاوت می توان از آنها استفاده نمود. جهت استعلام قیمت فن آلمانی و برندهای موجود، می توانید با واحد فروش بنیس کمپانی تماس بگیرید.

  بنیس کمپانی  

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()