مجموعۀ بنیس کمپانی در مقالۀ این هفته تلاش دارد تا به معرفی فن ebmpapst و فعالیت های شرکت EBM-PAPST بپردازد. این کمپانی به صورت حرفه ای در صنعت تولید فن و هواکش های صنعتی فعالیت می کنند و توانسته اند بر حسب نیاز صنایع مختلف، در زمینۀ ساخت موتور فن ها در صنعت تهویه مطبوع فعالیت موفق آمیزی داشته باشند. فروش فن ebmpapst در سطح جهانی مورد استقبال صنعت گران قرار گرفته می شود. با توجه به گستردگی کاربرد فن در صنایع مختلف، به سهولت می توانید از میان تنوع بالای محصولات برند ای بی ام، بهترین نوع فن را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. هم اکنون جهت خرید  فن Ebmpapst  می توانید با دفتر فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

سفارش فن تابلو برق ebmpapst

تنوع مدل های فن  Ebmpapst بسیار است و این مسئله باعث گردیده تا صاحبان کسب و کار راحت تر بتوانند متناسب با تجهیزات الکترونیکی صنعتی که تولید می کنند، کاربردی ترین نوع فن هواکش را در ابعاد مناسب خریداری نمایند. کمپانی ای بی ام در سال 1963 فعالیت حرفه ای خود را در کشور آلمان آغاز نمود و توانست با بهره گیری از تخصص مهندسین مجرب، موفق به ساخت انواع فن ای بی ام پاپست در ابعاد و ولتاژ متفاوت گردند.

این کمپانی معتبر بر این باور بود که دست یافتن به محصولات جدید، نیازمند به درخواست صنعت گران دارد. بدون شک می توانند انواع فن ebmpapst را در حوزۀ راه اندازی سیستم های هواکش صنعتی تولید و روانۀ بازار نمایند. فن ها و الکتروموتورها به صورت یکپارچه به عنوان المان های آیرودینامیکی ساخته می شوند، تا بدین وسیله بتوانند از مزایای آن برای تهویۀ هوا در محیط های مختلف استفاده نمایند. بنیس کمپانی چندین سال است که در حوزۀ فروش فن های صنعتی توانسته اند موفق به فروش انواع فن ebmpapst اورجینال گردند.

   بنیس کمپانی 

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 220
نمایش همه
علاقه مندی ها ()