کوپلینگ به عنوان یکی از قطعات مکانیکی کاربردی است که نقش بسزایی در عملکرد سیستم هایی همچون موتور و پمپ دارد. کوپلینگ Normex یا Coupling  NM یکی دیگر از انواع کوپلینگ موجود در بازار به شمار می رود که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد و در ادامۀ پست تلاش داریم تا شما را بیشتر با این نوع قطعه آشنا سازیم. کوپلینگ نورمکس NM بر اساس میزان توان، چرخش و نوع تجهیزاتی که عامل محرک این قطعه می شوند، انتخاب می گردد.  کوپلینگ Normex بر اساس پارامترهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون امکان اتصال دو شفت به یکدیگر را فراهم می آورد و این چنین می توان محور محرک سیستم های مکانیکی را فراهم نمود. کوپلینگ نورمکس یکی دیگر از انواع کوپلینگ لاستیکی است  که توسط شرکت کیهان افزار زاگرس با کیفیت بالا و اورجینال عرضه می شود.

خرید کوپلینگ نرمکس NM

میزان دفعات خاموش و روشن شدن سیستم در یک ساعت، نوع سیستم متحرک مکانیکی، میزان تفارن میان محورها، میزان دمای کاری، مقدار گشتاور، ضریب عملکرد سیستم، مقدار حداقل و یا حداکثر گشتاور، قطر محورها و محدوده سرعت دوران تنها برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید کوپلینگ Normex بایستی از سوی مصرف کنندگان در نظر گرفته شود.  کوپلینگ نورمکس NM  همانند هر کوپلینگ دیگری، دارای قدرت و توان محدود می باشد و بایستی متناسب با مشخصات فنی آن، در سیستم های مکانیکی مختلف مورد استفاده قرار گرفته شود.

قیمت کوپلینگ نورمکس بر اساس مشخصات فنی آن تعیین می گردد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و سفارش مناسب ترین نوع کوپلینگ می توانید با کارشناسان حرفه ای در شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر چندین سال است که در عرصۀ فروش قطعات کوپلینگ، با تضمین اصالت کالا، محصولات خود را عرضه می کنند.

    شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()