اسید کلریدریک نوعی مادۀ محلول است که جهت مصارف صنعتی و آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی و مصارف عمدۀ اسید کلریدریک آشنا سازیم. از ویژگی های ظاهری اسید کلریدریک می توان به شفاف بودن و داشتن بوی تند اشاره نمود. اسید کلریدریک نوعی اسید معدنی است که دارای خاصیت خورندگی بالا می باشد. مقدار PH اسید کلریدریک بین 0 الی 2 است و با عنوان جوهر نمک نیز شناخته می شود. پایۀ اصلی اسید کلریدریک از ویتریول و نمک طعام گرفته شده است و هم اکنون در بسیاری از صنایع شاهد به کارگیری و خرید اسید کلریدریک 33 درصد هستیم. فروشگاه آداک شیمی به عنوان یکی از مراکز فروش مواد اولیۀ شیمیایی توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان، موفق به فروش اسید کلریدریک با درصد خلوص 33 و 37 درصد گردند.

خرید اسید کلریدریک آزمایشگاهی

از دیگر ویژگی های بارز اسید کلریدریک می توان به غیر قابل اشتعال بودن، داشتن بوی تند و زننده، کاربری به عنوان پاک کننده، اسیدی نمودن چاه های نفتی، شستشو و اسید شویی فلزات و از بین بردن رسوب بویلرها و جرم گیری اشاره نمود. هم اکنون توسط برخی از مراکز، امکان خرید آنلاین اسید کلریدریک در بسته بندی ایمن و مستحکم فراهم می باشد. معمولاً توسط مهندسین، جهت به کارگیری درست از این ماده، اسید کلریدریک 33 درصد برای امور صنعتی و اسید کلریدریک 37 درصد برای مصارف آزمایشگاهی را تولید و روانۀ بازار می نمایند.

چرا که سهل انگاری نسبت به چنین موضوعاتی، می تواند صدمات مالی و جانی به دنبال داشته باشد. هم اکنون در داخل کشور، صنایع مختلف می توانند با اطمینان خاطر، از طریق فروشگاه اینترنتی آداک شیمی، اقدام به خرید دیسکلر و اسید کلریدریک با بسته بندی 2.5 لیتری و گالن های 20 لیتری نمایند. جهت خرید دیسکلر و اسید کلریدریک به وب سایت فروشگاه اینترنتی آداک شیمی مراجعه کنید.

هیدرولیک اسید، کلرید هیدرونیوم یا اسید موریاتیک از جمله اسامی معروف اسید کلریدریک به شمار می روند. از ویژگی های ظاهری اسید کلریدریک می توان به حالت محلول بودن، شفافیت یا بی رنگی و داشتن بوی تند و بسیار زننده اشاره نمود. ضمن آنکه استشمام اسید کلریدریک، موجب ایجاد سرفه و مشکلات تنفسی می گردد. به طور کلی اسید کلریدریک جزء اسیدهای معدنی بسیار قوی، با خاصیت خورندگی بالا به شمار می رود چون دارای PH یا خاصیت اسیدی 0 الی 2 می باشد. فرمول شیمیایی اسید کلریدریک با نشان مختصر HCI شناخته می شود و به عنوان یک معرف شیمیایی مهم در مصارف صنعتی و آزمایشگاهی محسوب می گردد. همواره شاهد تولید و فروش اسید کلریدریک توسط برخی از مراکز فروش مواد شیمیایی همچون فروشگاه آداک شیمی می باشیم.

خرید اسید کلریدریک با قیمت مناسب

ترکیبات اصلی اسید کلریدریک موادی همچون کلرید هیدروژن، آب و یون های هیدرونیوم کلرید تشکیل می دهد. لازم به ذکر است که اسید کلریدریک، در زمان خنک شدن و بدون اعمال فشار، در صورت داشتن آب در مقیاس تقریبی کمتر از 60 درصد، به گاز تبدیل می شود. به طور کلی اسید کلریدریک هنگام مواجه با آب به طور کامل جدا می شود و به عنوان یکی از مواد خطرناک، با خاصیت خورندگی بالا شناخته می شود. به دلیل خواص منحصر به فردی که دارد، از اسید کلریدریک برای ساخت انواع نمک حاوی آنیون کلرید بهره گرفته می شود.

هم اکنون در صنعت و همچنین مصارف آزمایشگاهی، شاهد خرید اسید کلریدریک با درصد خلوص 37% و 33% هستیم. لازم به ذکر است که هنگام استفاده از اسید کلریدریک بایستی تمام مسائل ایمنی، اعم از پوشیدن دستکش، لباس کار و کفش ضد اسید به همراه ماسک مخصوص ضرورت دارد چون دارای بوی تند و تحریک کننده برای دستگاه تنفسی می باشد. علاوه بر آنکه بسیار خورنده است. 

  فروشگاه اینترنتی آداک شیمی

دفتر مرکزی : تهران - اتوبان بعثت - خیابان شهیدان قاسمی - پلاک 14

تماس با کارشناس فروش :

021-33036394

 0919-6392668

 0935-1409153

 0912-0336035

 فروش (واتساپ) : 09196392668

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()