دیسکلر نیز نوعی اسید معدنی به شمار می رود که صنایع مختلف می توانند، این نوع ماده را از طریق مراکز فروش مواد اولیۀ شیمیایی خریداری نمایند. اسید دیسکلر نوعی مادۀ رسوب زدا محسوب می گردد که می توان در دسته بندی محصولات شیمیایی صنعت آب و فاضلاب مشاهده نمائید. تولید دیسکلر بر اساس مادۀ اسید کلریدریک 33% صورت می پذیرد و صنعت گران به عنوان یکی از اساسی ترین متریال برای حذف رسوب از تجهیزات و قطعات صنعتی به شمار می رود. عمدتاً خرید دیسکلر برای از بین بردن رسوب در سیستم های حرارتی و برودتی می تواند گزینۀ مناسبی محسوب گردد. فروشگاه آداک شیمی مبتنی بر نیاز مصرف کنندگان توانسته اند، موفق به تولید  اسید نیتریک و دیسکلر بدون بو با درصد خلوص 60 درصد گردند.

خرید دیسکلر با درصد خلوص استاندارد

رسوب زدایی یک فرایند ضروری است که باعث بهبود عملکرد دستگاه های صنعتی می گردد و عاملی مؤثر در افزایش طول عمر مفید چنین تجهیزاتی می شود. برخی از صنایع همچون نیروگاه ها جهت رسوب زدایی قطعات پرکاربرد همانند دیگ های بخار، کندانس، انواع برج خنک کننده، مبدل های حرارتی و غیره از خاصیت اسیدی دیسکلر استفاده می کنند.

رسوب، یک لایۀ جامد غیر قابل حل در آب می باشد که ناشی از نمک های کلسیم و منزیم صورت می پذیرد. با ته نشین شدن نمک ها بر روی قطعات فلزی، می تواند روز به روز بر میزان ضخامت رسوب بی افزاید. اسید دیسکلر به صورت چند لیتری و با درصد خلوص استاندارد به بازار عرضه می شود. دیسکلر به نحوی تولید می شود که قابلیت استفاده بر روی انواع فلزات را دارد و با عنوان نرم کننده لجن ها شناخته می شود. عمدتاً جهت کاهش میزان چسبندگی مواد جامد معلق بر روی سطوح انتقال حرارت به کار برده می شود.

در صورت نیاز به خرید اسید نیتریک و دیسکلر با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی آداک شیمی مراجعه نمائید.

آدرس :

دفتر مرکزی : تهران - اتوبان بعثت - خیابان شهیدان قاسمی - پلاک 14

تماس با کارشناس فروش :

021-33036394

 0919-6392668

 0935-1409153

 0912-0336035

 فروش (واتساپ) : 09196392668

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()