در این پست کوتاه، به طور مختصر به معرفی کوپلینگ N-EUPEX می پردازیم و اینکه تفاوت عمدۀ این محصول با سایر قطعات کوپلینگ در چیست؟ قطعات کوپلینگ ان یوپکس در سایز و تایپ متفاوت ساخته می شوند و در نتیجه مهندسین متناسب با سیستم های مختلف، می توانند کاربردی ترین نوع کوپلینگ را انتخاب نمایند. کوپلینگ N-eupex با عنوان کوپلینگ لقمه ای و همچنین کوپلینگ KB نیز شناخته می شوند و کاربرد قابل توجهی در صنایع مختلف دارند. شرکت کیهان افزار زاگرس چندین سال است که توانسته اند بر روی فروش کوپلینگ N-eupex و دیگر انواع کوپلینگ لاستیکی و فلزی، گاردن و همچنین لوازم جانبی کوپلینگ فعالیت داشته باشند.

موارد کاربرد کوپلینگ N-eupex

کوپلینگ ان یوپکس در دسته بندی انواع کوپلینگ استاندارد فلندر قرار گرفته می شود و کاملاً شاخص های استاندارد در طراحی آن ها به کار می رود. قطعات کوپلینگ در طراحی ساختار ماشین آلات مکانیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به ساختار ساده ای که کوپلینگ N-eupex دارد، نقش بسزایی در جا به جایی و رفع ناهماهنگی میان شفت های متصل در ماشین آلات خواهد داشت. اگر در پی خرید کوپلینگ N-eupex هستید، بایستی متناسب با محل کاربردی که می تواند داشته باشد، انتخاب خود را انجام دهید.

قیمت کوپلینگ ان یوپکس بر اساس جنس، سایز و مدل آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف سیستم های مکانیکی و نوع شفتی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، می توان مناسب ترین نوع کوپلینگ ان یوپکس را تهیه نمود. کوپلینگ N-eupex دارای چندین اتصال لاستیکی یا رابر و همچنین هاب می باشند. قطعات هابی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند منطبق بر نیاز مشتریان، از دو جنس چدنی و فولادی هستند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و در نهایت خرید کوپلینگ ان یوپکس می توانید با کادر فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس حاصل فرمائید.

اگر به دنبال خرید کوپلینگ N-eupex هستید، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به مشخصات فنی این محصول داشته باشید. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف می توانید کاربردی ترین نوع کوپلینگ را تهیه نمائید. از قطعات کوپلینگ ان یوپکس برای اتصال شفت استفاده می نمایند و بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف بایستی بهترین انتخاب را داشته باشید. در طراحی و ساخت کوپلینگ N-eupex از قطعات رابر و هاب استفاده می شود. هاب ها از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند و عمدتاً قطعات رابر از جنس NBR ساخته می شوند. منطبق بر نیاز مشتریان، از جنس چدن و فولاد برای ساخت هاب ها استفاده می شود. شرکت کیهان افزار زاگرس دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش قطعات کوپلینگ و لوازم جانبی آن می باشند. این چنین توانسته اند امکان خرید کوپلینگ ان یوپکس را بر اساس استاندارد در 23 سایز و تایپ های متفاوت را فراهم آورند.

مشخصه بارز کوپلینگ ان یوپکس N-eupex

از مهمترین ویژگی های کوپلینگ N-eupex می توان به حفظ عملکرد این قطعه در دمای -30 الی +82 درجه سانتی گراد اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، امکان خرید کوپلینگ N-eupex در سایز استاندارد وجود دارد. در صورت تعویض رابرهای قطعات کوپلینگ ان یوپکس، می توان محدوده دمایی محیط را به میزان قابل توجهی همچون -50 الی +100 درجه سانتی گراد افزایش داد. کوپلینگ های ان یوپکس متناسب با محیط های مختلفی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، منطبق بر سفارش مشتریان با محدوده سختی متفاوت منجمله 65 الی 90 Shore A عرضه می گردند.

فروش کوپلینگ N-eupex در 4 تایپ متفاوت منجمله A، B، Hو D صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با سیستم های مختلف، از قطعات کوپلینگ ان یوپکس که دارای قسمت های نری و مادگی می باشند، استفاده می گردد. جهت سفارش انواع کوپلینگ اورجینال و با کیفیت می توانید با شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()