کوپلینگ از جمله قطعاتی است که می توان کاربرد آن را در صنایع مختلف، جهت طراحی یک ساختار مکانیکی مشاهده نمود. مهندسین متناسب با موقعیت های مختلف، که می توانند کاربری اختصاصی و منحصر به فرد داشته باشند، از مدل و سایزهای متفاوت استفاده نمایند. کوپلینگ Grid نیز یکی از انواع کوپلینگ موجود در بازار محسوب می گردد که دارای عملکرد منحصر به فرد است. متناسب با طراحی سیستم های مکانیکی، در برخی از مواقع نیاز به خرید کوپلینگ Grid است. طراحی کوپلینگ شبکه ای همانند کوپلینگ های فالک و ارتجاعی می باشد و عملکردی مشابه کوپلینگ زنجیری دارد. البته از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آنها برخوردار است. در صورت تمایل به تأمین کوپلینگ شبکه ای می توانید با کارشناسان فروش شرکت کیهان افزار زاگرس تماس بگیرید.

خرید کوپلینگ شبکه ای در سایزهای متفاوت

با توجه به کاربری خاصی که کوپلینگ Grid دارد، گزینۀ مناسبی برای کاربردهای بارگذاری شوک می باشد. در واقع میزان گشتاور میان دو توپی سر شفت، به وسیلۀ یک قطعۀ رشته ای منتقل می شود و رشته ها با جذب شوک و ضربه، شرایط را برای عدم تطابق محورها فراهم می آورد. همچنین وجود ساختار رشته ای در کوپلینگ شبکه ای، انحرافات و خطاهای ناشی از بارگذاری ضربه ای از بین می روند و دارای قابلیت به حداقل رساندن میزان استهلاک تجهیزات متصل می باشند.

از نظر نوع ساختار و طراحی بدنه، می توان گفت : کوپلینگ Grid، دارای یک واحد گسترش سطحی و همچنین یک شبکه مارپیچ می باشد. بنابراین متناسب با سیستم های مکانیکی مختلف، از قابلیت های کوپلینگ Grid می توانید برای اتصال دو شفت به یکدیگر استفاده نمائید.  کوپلینگ شبکه ای  می تواند گزینۀ مناسبی برای کاربردهای انباشته شده محسوب گردد. در طراحی بسیاری از سیستم های مکانیکی، نوع کوپلینگ از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه از طریق شرکت کیهان افزار زاگرس می توانید نسبت به خرید کوپلینگ Grid در سایزهای متفاوت اقدام نمائید.

شرکت کیهان افزار زاگرس  

آدرس : تهران - شاد آباد - خیابان 17 شهریور - تقاطع بلوار طاووس - مجتمع تجاری آوا جنرال - راسته ی خیام - واحد 453

ایمیل: keyhan.afzar@gmail.com

شماره تماس : 09392154719 - 09169005031                  

فکس : 40669296-021

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 204
نمایش همه
علاقه مندی ها ()