فن از جمله قطعات کارآمدی است که در طراحی بسیاری از سیستم و تجهیزات الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فن آلمانی از رایج ترین و با کیفیت ترین قطعاتی است که در راستای حفظ دمای محیط مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید، هدف از طراحی فن، تهویۀ هوا و خنک سازی یک محوطه می باشد. بدین ترتیب بایستی مهندسین و متخصصین، متناسب با موقعیت های مختلف و تجهیزات الکترونیکی که می سازند، اقدام به خرید فن آلمانی نمایند. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز باسابقه در زمینۀ فروش تجهیزات هواکش صنعتی به شمار می رود، که توانسته اند در داخل کشور، امکان خرید انواع فن آلمانی را فراهم آورند.

مشاوره تخصصی برای خرید فن آلمانی

بدین ترتیب صاحبان صنایع کوچک و بزرگ به سهولت می توانند در ابعاد متفاوت، اقدام به خرید فن آلمانی نمایند. از مزیت فن آلمانی می توان به کیفیت بالای چنین محصولاتی اشاره نمود. چرا که تجهیزات خنک کننده، نقش بسزایی در پایین آوردن دمای داخل تابلوهای برق و سایر تجهیزات الکترونیکی دارد. فن آلمانی با برند ebmpapst به عنوان یک محصول شناخته شده در بازار جهانی و همچنین در ایران، توسط بسیاری از صنعت گران مورد استفاده قرار گرفته می شود.

به طور کلی، بی توجهی نسبت به خرید و نصب فن و سیستم تهویۀ مناسب، درون تجهیزات الکترونیکی می تواند عاملی برای جلوگیری از آتش سوزی و مشکلات فنی باشد. در همین راستا، فروش فن آلمانی در داخل کشور توسط مراکز عرضۀ سیستم های تهویۀ هوا صورت می پذیرد. در نتیجه کارخانجات جهت ساخت تابلوهای برق، تجهیزات دیسپاچینگ، تهیۀ سرور، ساخت کامپیوتر و سایر دستگاه های صنعتی که ارتباطات الکترونیکی بسیاری توسط کابل و ادوات الکترونیکی به کار برده می شوند، می توانند از مزایای فن آلمانی استفاده نمایند. جهت بررسی بیشتر و سفارش  خرید فن تابلو برق می توانید با کارشناسان فروش بنیس کمپانی تماس حاصل فرمائید.

فن آلمانی یکی از پرفروش ترین برندهای سیستم تهویۀ هوا محسوب می گردد که می توانید از مراکز معتبر آن را تهیه نمائید. به کارگیری تجهیزات و قطعات الکترونیکی درون بسیاری از سیستم های صنعتی و خانگی ضرورت دارد و بدین ترتیب بایستی از مزایای فن، برای خنک سازی و تهویۀ مطبوع هوا استفاده گردد. از نظر فنی و مهندسی، ملاک های استانداردی برای انتخاب و خرید فن آلمانی فراهم می باشد. معمولاً تعداد قطعات الکترونیکی که درون تابلوهای برق، کیس کامپیوتر، سرور، دستگاه های صنعتی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بسیار هستند. هر کدام از قطعات الکترونیکی متناسب با ولتاژی که دارند، باعث افزایش محیط پیرامون خود می گردند. این چنین نصب فن آلمانی منجمله فن های برند ebmpapst می تواند به عنوان عامل خنک کننده در آن محیط محبوس گردد.

عوامل تعیین قیمت فن آلمانی

بنیس کمپانی چندین سال است که دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تأمین و فروش فن آلمانی با برندهای معتبری همچون ebmpapst می باشند. این چنین توانسته اند به میزان قابل توجهی، رضایت مندی عموم مشتریان را در صنایع مختلف جلب نمایند. عدم توجه نسبت به افزایش دمای محیط های بسته، می تواند صدمات فنی جدی را به قطعات الکترونیکی وارد کند. در همین راستا، به کارگیری فن آلمانی و نصب آن در تجهیزات الکترونیکی می تواند بهترین راهکار محسوب گردد.

قیمت فن آلمانی بر اساس سایز، میزان ولتاژ، نوع، میزان مصرف برق و برند تعیین می گردد. به طور کلی، به دلیل کیفیت بالای محصولات برندهای آلمانی است که شاهد گسترش فروش فن آلمانی توسط برخی از مراکز معتبر در داخل کشور هستیم. در نتیجه صنعت گران متناسب با تجهیزات و دستگاه هایی که تولید می کنند، می توانند نسبت به خرید فن آلمانی، متناسب با ضریب انتقال گرمای محیط، اقدام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش بنیس کمپانی مشورت نمائید.

 بنیس کمپانی  

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()