با توجه به سیستم های الکترونیکی مختلفی به سهولت می توانید کاربردی ترین نوع  فن تابلو برق را خریداری نمائید. فاکتوهای مهم و اساسی که بایستی در زمان خرید فن و فیلتر، از سوی افراد در نظر گرفته شود، این است که بتوانند منطبق بر سیستم های الکترونیکی مختلف، مناسب ترین انتخاب را داشته باشند. فن و فیلتر دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد چون علاوه بر گردش هوا، توسط این دستگاه، فرآیند تهویۀ هوا نیز انجام می پذیرد. بنابراین متناسب با نیازی که صنعت گران برای طراحی سیستم تهویۀ هوا در داخل تابلوهای برق دارند، به سهولت می توانند اقدام به خرید فن و فیلتر در ابعاد متفاوت گردند. بنیس کمپانی چندین سال است که در حوزۀ فروش فن و فیلتر فعالیت می کنند و بدین ترتیب متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، بهترین مشاوره را در خرید محصولات به مشتریان ارائه می دهند.

خرید فن و فیلتر برای تابلوهای برق

تابلو برق متناسب با محل نصب در دو دسته بندی همچون فضای بسته و فضای باز قرار گرفته می شوند. هنگامی که تابلو های برق در داخل ساختمان ها نصب می گردند ، بدین ترتیب دمای   هوای محیط داخل چنین تابلو هایی به بیش از 40 درجه سانتی گراد می رسد که می تواند عامل ایجاد جرقه و در نهایت آتش سوزی گردد. در همین راستا ، خرید فن و فیلتر مانند  خرید فن آلمانی می تواند بهترین راهکار برای خنک سازی محیط و همچنین از ورود گرد و غبار به آن محیط بسته گردد.

این در حالی است که تابلوهای برق موجود در فضای باز، با عنوان تابلوهای بارانی نیز شناخته می شوند. دمای داخل تابلوها نبایستی از 40 درجه سانتی گراد افزایش پیدا کند. علاوه بر آنکه میانگین دمای داخل تابلو در طول شبانه روز نبایستی بیش از 35 درجه سانتی گراد باشد. همچنین حداقل دمای محیط در مناطق معتدل به میزان -25 درجه سانتی گراد است. لذا جهت حفظ چنین دمایی بایستی فن و فیلتر مناسبی را برای چنین تجهیزاتی خریداری نمود.

فن و فیلتر از جمله قطعات مهمی است که می توان از آن در محیط های بسته استفاده نمود. مصارف قطعات فن و فیلتر را می توانید در طراحی تابلوهای برق، سرورهای دیجیتالی، تجهیزات الکترونیکی، دستگاه های صنعتی و پزشکی مشاهده نمائید. طراحی قطعات فن و فیلتر به نحوی است که علاوه بر خنک سازی محیط، می تواند قابلیت فیلتراسیون هوا را داشته باشد و این چنین از ورود هوای آلوده و مرطوب به درون سیستم های الکترونیکی جلوگیری کند. هم اکنون از طریق بنیس کمپانی می توانید اقدام به خرید فن و فیلتر مناسب نمائید.

خرید فن و فیلتر برای سیستم های تابلو برق

فاکتور مهم و اساسی که در انتخاب و خرید فن و فیلتر حائز اهمیت است، بررسی عملکرد چنین تجهیزاتی می باشد. به نوعی بایستی میزان مصرف، ابعاد، مقدار ولتاژ کاری، تعداد دور در دقیقه، توان مصرفی، ظرفیت هوادهی، حداقل و حداکثر دمای کاری و نوع فیلتراسیون هوا در نظر گرفته شوند. با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، راحت تر می توانید انتخاب و خرید فن و فیلتر را متناسب با سیستم های الکترونیکی مختلف داشته باشید.

عمدۀ کاربرد فن و فیلتر را می توانید در طراحی تابلوهای برق صنعتی مشاهده نمائید چون در طراحی چنین تجهیزاتی، از قطعات الکترونیکی مختلفی استفاده می شود. به همین دلیل جهت حفظ دمای محیط بایستی از تجهیزات هواکش صنعتی استفاده نمود. خرید فن و فیلتر، در راستای کاهش دمای محیط و همچنین فیلتراسیون محیط انجام می پذیرد. با توجه به حساسیت کاری که چنین تجهیزات الکترونیکی دارند، بایستی نسبت به خنک سازی و حفظ دمای آن محیط اقدامات مناسبی صورت بپذیرد. بنابراین فروش فن و فیلتر را در برند و مدل های متفاوت می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. هم اکنون از طریق بنیس کمپانی، قادر به خرید فن و فیلتر در ابعاد متفاوت خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع فن و فیلتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 بنیس کمپانی  

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()