فیلتر شنی یا سند فیلتر مخزنی تحت فشار بالا می ‌باشد که سیلیس دانه بندی شده در آن وجود دارد. از فیلتر شنی در تصفیه آب صنعتی می ‌توان بهره برد. فیلترشنی ‌ها در انواع مختلف ساخته می ‌شوند که شامل فیلتر شنی آرام، فیلترشنی تند ثقلی و فیلتر شنی تند می‌ باشد. همچنین از نظر جنس فیلترشنی ‌ها در انواع فیلتر شنی بدنه فلزی ، فیلترشنی بدنه پلاستیکی ، فیلترشنی بدنه بتنی و فیلتر شنی بدنه اف آر پی می ‌باشد. انواع فیلترشکنی‌ ها از نظر بستر لایه ‌ای در انواع فیلتر شنی تک لایه و فیلتر شنی چند لایه و فیلترشنی مدیا فیلتر می ‌باشد.

شرکت اطلس آب یکی از مراکز عرضه کننده دستگاه‌ های تصفیه آب از جمله فیلتر شنی FRP می ‌باشد. فروش فیلتر شنی FRP توسط این مجموعه با کیفیت بسیار بالا ارائه می‌ شود.

دلیل استفاده از فیلتر شنی در تصفیه آب صنعتی

استفاده از فیلتر شنی در تصفیه آب صنعتی انجام می ‌گیرد و با توجه به اینکه امروزه دستگاه تصفیه به روش معکوس بسیار رایج شده است در صورتی که آب دارای آلودگی زیادی باشد و آب آلوده به این دستگاه وارد شود، باعث گرفتگی المان ‌های اسمز معکوس شده و می‌ تواند آسیب‌ هایی را ایجاد نماید. به همین دلیل برای جلوگیری از این مسئله از فیلترشنی در بخش پیش تصفیه آب صنعتی استفاده می ‌شود تا آلودگی آب تا حد زیادی گرفته شود و سپس آب زلال ‌تر به دستگاه ‌های صنعتی وارد شود.

مزایای استفاده از فیلتر شنی در دستگاه تصفیه صنعتی

فیلتر شنی FRP جایگاه بالایی در تصفیه آب دارد و این دستگاه دارای مزایای زیادی می ‌باشد. استفاده از فیلتر شنی در دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب افزایش راندمان تصفیه می ‌شود و این دستگاه نصب آسانی داشته و در مراحل مختلف تصفیه آب می ‌توان از آن استفاده کرد. از مزایای فیلتر شنی نیاز به فضای کم برای راه اندازی می‌ باشد.

     شرکت اطلس آب 

 آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

   ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()